Anar al contingut principal.

  1. Inici >
  2. Pla de Formació >
  3. Avaluació >
  4. Informes >
  5. Resum d'Avaluació de Satisfacció Clients 2008

Resum d'Avaluació de Satisfacció Clients 2008

Data de Publicació : 09/12/2008

De què tracta?

De nou el 2008 hem encarregat aquest estudi d'avaluació a l'empresa externa Tea-Cegos, els qui han realitzat l'elecció de la mostra adreçada a un total de 48 clients. Els treballs s'han realitzat en el mes de novembre.

Descàrregues

Pàgina Anterior

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.