Anar al contingut principal.

1. Inici >
  2. El Departament >
  3. Història

Història del Departament de Formació

Pot conéixer l'evolució del Departament de Formació des del seu origen fins a l'actualitat.

Any 1990

Se subscriu el conveni de col·laboració en matèria de formació entre la Conselleria d'Administració Pública i aquesta Diputació, per mitjà del qual, aquella delega en aquesta la formació dels treballadors públics de les Entitats Locals de la Província.

A l'activitat de formació interna, s'afig la dels funcionaris dels Ajuntaments de la província.

Any 1989

Comencen les activitats sistematitzades de formació interna, impulsades des de la Direcció d'Organització i Planificació i dirigides fonamentalment als col·lectius d'administratius i auxiliars administratius.

Fins al any 1989

Les activitats de formació es limitaven al pagament de les despeses generades per l'assistència a cursos dels funcionaris, com a iniciativa pròpia. Esporàdicament, algun congrés o jornada específica, sobretot en l'àmbit sanitari, propiciats per l'Hospital Provincial i el Sanatori Psiquiàtric.

• Anar a la primera pàgina.
  • Anar a la pàgina anterior.
  • Pàgina 7 de 7