Anar al contingut principal.

1. Inici >
  2. El Departament >
  3. Història

Història del Departament de Formació

Pot conéixer l'evolució del Departament de Formació des del seu origen fins a l'actualitat.

Any 2000

Cartell del Plà Agrupat 2000

Comencem a treballar en l'elaboració dels Manuals de Qualitat, d'acord amb les Normes ISO 9000, a fi d'aconseguir el certificat corresponent. Per a això, hem incorporat un lloc de treball que -a més de qualitat- es responsabilitza d'Anàlisi de necessitats i Avaluació de l'impacte, la qual cosa ens permetrà perfeccionar la nostra relació amb els Ajuntaments i Departaments de la Diputació.

Finalment, assenyalem que hem obtingut el Primer Premi de Qualitat en la convocatòria que a l'efecte atorgà la Diputació. El treball presentat, fou un exemple de normalització i simplificació de documents per mitjà de formularis de Word.

Any 1999

Cartell del Plà Agrupat 1999

Vam aconseguir augmentar el finançament extern del nostre Pla Agrupat, i som el segon més ampli de tot Espanya en relació amb els d'altres Diputacions.

Treballàrem també en el desenvolupament d'una nova imatge corporativa. Entre els objectius de millora per al 1999 ens plantejàrem: d'una banda continuar avançant en la descentralització dels cursos per distints llocs de la província; d'altra, desconcentrar l'oferta, de tal manera que l'execució dels plans no quedàs limitada gairebé a l'últim trimestre de l'any.

Any 1998

Cartell del Plà Agrupat 1998

Independentment del desenvolupament de les activitats pròpies d'aquest Departament i de la mateixa manera que en anys anteriors, es posa en marxa el nou organigrama funcional, i se celebraren cursos de formació per a recolzar la funcionarització del personal laboral. Ampliàrem i milloràrem les instal·lacions d'oficina i magatzem.

Realitzàrem també un treball d'avaluació de l'impacte de la formació en Ajuntaments en referència a l'exercici de 1997. Pel desembre obtinguérem un certificat de qualitat pel mètode CEDEO/Q*FOR, específic per a organismes de Formació, i ens convertírem en el primer departament de formació d'un Organisme Públic que obté aquesta acreditació.

Any 1997

Cartell del Plà Agrupat 1997

Continuem amb les mateixes activitats que en l'any 1996, però establim uns objectius més ambiciosos a fi de realitzar el Pla Agrupat al 100% per haver-se finançat en la seua totalitat, a l'empara del II Acord de Formació Contínua de les Administracions Públiques.

En aquest exercici s'ha continuat consolidant la descentralització dels cursos, i s'han utilitzat com a aules els diversos espais que els distints Ajuntaments han posat a la nostra disposició. Com a novetat cal destacar el conveni firmat amb la UNED de Dénia per a compartir aula d'Informàtica. Cal destacar, també, les obres realitzades a la Llar Provincial, fruit de les quals comptàrem amb una zona específica per a formació amb 7 aules (1 d'elles d'informàtica), despatx i Sala de reunions.

Any 1996

Web 1996

Continuàrem participant en les convocatòries d'ajudes a la formació de l'INAP, a l'empara de l'Acord de Formació Contínua en les Administracions Públiques, i, igual que l'any anterior, ens beneficiem de 2 plans: Agrupat (personal Ajuntaments) i Unitari (personal de Diputació).

Entre els serveis que oferírem als Ajuntaments, incloem el de l'assessorament per a l'elaboració de Plans propis, sistematitzem el de formació 'a mida', i formalitzem la gestió mitjançant la subscripció de Convenis de col·laboració.

També posàrem en marxa nostra pàgina Web.

• Anar a la primera pàgina.
  • Anar a la pàgina anterior.
  • Pàgina 5 de 7
  • Anar a la pàgina següent.
  • Anar a l'ultima pàgina.