Anar al contingut principal.

1. Inici >
  2. El Departament >
  3. Història

Història del Departament de Formació

Pot conéixer l'evolució del Departament de Formació des del seu origen fins a l'actualitat.

Any 2005

Cartell del Plà Agrupat 2005

Ha sigut un any especial pel que fa als reconeixements externs, perquè durant el 2005 ens han concedit tres premis algunes institucions: Primer premi de la Revista "Capital Humano" en la categoria "Política estratègica de Formació i Desenvolupament", Primer premi de bones pràctiques en qualitat, concedit pel Govern de La Rioja, i Accèssit a la Qualitat dels materials didàctics del curs de "Càlcul de velocitats en els accidents de trànsit" concedit per l'INAP.

D'altra banda, durant el segon semestre de l'any es va posar en marxa, en fase de prova, l'aplicatiu d'Internet GestFormWeb l'objectiu del qual és facilitar i agilitzar els tràmits de les sol·licituds a totes les Entitats locals adherides al nostre Pla Agrupat, i l'accés a tota aquella informació relacionada amb la formació que impartim.

Any 2004

Cartell del Plà Agrupat 2004

Ens hem continuat preocupant per la gestió. A l'apartat descentralització, hem arribat al 100% de les edicions susceptibles de realitzar-se fora de la capital (113). Per fi, en desconcentració, s'ha aconseguit que l'activitat de l'últim trimestre s'haja equilibrat amb la del 1r i el 2n.

L'auditoria de revisió del sistema de qualitat per les ISO 9001:2000 ha estat superada amb èxit i hem renovat la certificació de qualitat CEDEO/Q*For, amb uns resultats excel·lents, en què el 100% dels nostres clients es continuen mostrant satisfets o molt satisfets.

Quant al nostre sistema de seguiment d'objectius i indicadors, continuem avançant, i hem passat durant el 2004 a treballar amb 23 d'ells, de tal forma que els 13 processos del departament tenen assignat algun indicador.

Una altra faceta important que cal assenyalar és que, tot aprofitant les noves tecnologies, hem començat a elaborar alguns manuals docents en format electrònic, amb la qual cosa aconseguim estalviar costos, alhora que afavorim l'arxiu i tractament posterior de la informació per part dels alumnes.

Any 2003

Cartell del Plà Agrupat 2003

Avancem sobretot en la Gestió: multiprogrames, teletramitació (recepció d'algunes sol·licituds de cursos per internet accés a informació restringida per part dels ajuntaments,etc.), descentralització (s'ha arribat al 56%).

D'altra banda, hem adapatat tot el nostre sistema de qualitat a les normes ISO 9001:2000, i destaquem la informatització del desplegament de processos, així com el sistema de seguiment d'indicadors. Tant la informació com la simplificació, han estat destacats com a punts forts en l'última auditoria d'AENOR. El nostre certificat de qualitat actual, datat el 05-12-2003, el tenim atenent als criteris de la UNE EN ISO 9001:2000.

En la segona edició del Premi de qualitat dels Materials Didàctics convocat per l'INAP, hem estat de nou guardonats. En aquesta ocasió, hem obtingut un accèssit en la modalitat suport paper, pel curs Utilització de Tècniques per a l'Edició i Disseny amb Word (Resolució de l'INAP del 26-12-2003).

Any 2002

Cartell del Plà Agrupat 2002

Revisàrem totalment el sistema d´avaluació, i incorporàrem qüestionaris nous (el del professor) i substituírem els antics de satisfacció, transferència i impacte. Aquest treball fou guardonat amb el primer premi de la convocatòria 2002 d'iniciatives de qualitat de la Diputació Provincial d'Alacant.

En la 1ª Edició del Premi a la Qualitat dels Materials Didàctics convocada per l'INAP ens atorgaren el Primer Premi en la modalitat suport paper, pels materials del curs Informació i atenció al públic.

Renovàrem completament les aules d'informàtica, amb pissarres tàctils, ordinadors d'última generació i d'altres materials auxiliars.

Año 2001

Cartell del Plà Agrupat 2001

Renovàrem la nostra pàgina web, i l'entenguérem com a una eina no solament de comunicació, sinó de Gestió de la Formació amb els nostres clients.

Apareix al nostre Pla de Formació, per primera vegada, un ambiciós programa específic per a Policies Locals, en col·laboració amb l'IVASP.

Posem en marxa de forma experimental els primers cursos combinant de la formació presencial amb la teleformació (blended learning).

Renovàrem la certificació de Qualitat pel mètode CEDEO/Q*FOR, i n'obtinguérem encara millors resultats que els de l'any 1998 en el nivell de satisfacció mostrat pels nostres clients. AENOR ens certificà basant-se amb les normes ISO 9000 (ER-1968/2/01 2001-12-27).

• Anar a la primera pàgina.
  • Anar a la pàgina anterior.
  • Pàgina 4 de 7
  • Anar a la pàgina següent.
  • Anar a l'ultima pàgina.