Anar al contingut principal.

Elaboració de model d'informes en matèria d'urbanisme

Referència: 07.00.04

Codi: 11/062

Hores: 15:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1

Objectius

Elaborar informes tipus de caràcter jurídic per a la tramitació i adjudicació de cada classe d'instruments de gestió urbanística per a dotar a tots els ajuntaments de la província d'un model professionalitzat de tramitació.

Programa

1. Tècniques de redacció d'informes amb format 'check in' de validació. 2. Informe per a la tramitació i adjudicació d'un Programa d'Actuació Integrada. 2.1. En règim de gestió directa amb constitució de Societat Municipal. 2.2. En règim de gestió indirecta: a) Pels propietaris. b) Per urbanitzador. 3. Informe per a la tramitació i adjudicació d'un Programa d'Actuació Aïllada. 4. Informe per a la tramitació i aprovació d'un Projecte de Reparcel·lació. 5. Informe per a la tramitació i aprovació d'un Projecte d'Urbanització.

Metodologia

A partir de les plantilles elaborades pel ponent per a cada epígraf del programa, es desenvoluparà debat sobre l'estructura i contingut d'aquestes, fins a l'elaboració d'un informe tipus complet.

Perfil dels Assistents

Secretaris, Interventors, secretaris-interventors i tècnics d'Administració General de l'Administració local de la província d'Alacant; amb responsabilitat en l'àrea de Gestió Urbanística.

Observaciones

El taller ha de ser el germen per a la constitució d'una comunitat de cooperació per al desenvolupament d'eines útils per a tots els ajuntaments de la província.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.