Referència: 08.00.01
Codi: 09/077
Hores: 30:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 3
Il·lustrar els empleats públics sobre els nous drets i relacions de la ciutadania amb les seues administracions públiques, a través de qualsevol mitjà o canal. Donar a conéixer els drets de la ciutadania quan es relaciona amb les administracions públiques per mitjans electrònics. Donar a conéixer els nous conceptes en l’àmbit de l’administració electrònica: seu electrònica, certificat electrònic i firma electrònica, registres electrònics, interoperabilitat, segellat de temps. Formar els empleats públics sobre el procediment administratiu electrònic. Introduir els conceptes fonamentals que planteja la nova Llei de Procediment Administratiu Comú amb referència a les tecnologies de la informació i la comunicació en les relacions de la ciutadania amb les seues administracions públiques.
Fonaments de la Societat de la Informació La seguretat en la Societat de la Informació. Mitjans d’identificació La Societat davant de l’eAdministració: la Llei 11/2007 L’eAdministració en la Comunitat Valenciana: Decret 220/2014 La nova Llei de Procediment Administratiu Comú Alguns casos pràctics d’eAdministració. La plataforma d’administració electrònica de la Generalitat
En línia
Professionals de l’Administració local dels grups A, B i C.
Curs en modalitat en línia.
De febrer a novembree