Anar al contingut principal.

Redacció Bilingüe (Valencià-Castellà) de Documents Juridicoadministratius en Línia. Nivell Inicial.

Referència: 04.00.04

Codi: 07/052

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1

Objectius

Proporcionar pautes de redacció de documents juridicoadministratius bilingües en valencià i castellà, per facilitar, així la comunicació interna, interadministrativa, i la que s'estableix amb la ciutadania amb les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

Programa

El llenguatge administratiu. Resum de les característiques generals: claredat, concisió, correcció, agilitat i eficàcia comunicativa. El llenguatge administratiu com a registre d'especialitat comparat en valencià i castellà. Abreviatures, majúscules i minúscules, connectors, tractament personal i protocolari, etc. Marc legal aplicable. Recursos per Internet.

Metodologia

Curs en línia amb sessions per videoconferència obligatòries.

Perfil dels Assistents

Personal d'ajuntaments i de Diputació.

Observaciones

Totes les sessions d'aquest curs se celebraran per videoconferència. Per poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual. Explicacions i continguts en valencià. L'alumnat ha d'estar en possessió de la titulació de competència en valencià de nivell C1 de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o titulació equivalent. S'hi realitzaran dues edicions a partir del mes de març. Al seu torn, per a aconseguir la qualificació d'APTE/A hi haurà de complir tots els requisits mínims (activitats i tutories per videoconferencia) exigits en la Presentació que es facilitarà el primer dia de curs.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.