Anar al contingut principal.

CoP. Racionalització de procediments i generació de sèries documentals.

Referència: 10.03.08

Codi: 25/053

Hores: 40:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 1

Objectius

Identificació de competències i funcions de la Policia Local. Racionalitzar procediments policials. Creació de la base de dades documentals.

Programa

Competències i funcions de la Policia Local Procediments policials. Normativa, requisits, documents, protocols d’actuació, etc. Actes policials.

Metodologia

Comunitat d’aprenentatge.

Perfil dels Assistents

Policies locals de la província d’Alacant.

Observaciones

El treball d’aquesta Comunitat consistirà en la realització d’una base documental, bilingüe, en suport electrònic de les diferents actes que la policia local utilitza en les seues actuacions.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.