Referència: 10.06.16
Codi: 22/051
Hores: 15:00
Nre Assistents: 15
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1
Oferir una formació al personal de l'organisme sobre la tramitació dels contractes menors i ordinaris, en les fases de preparació, aprovació, adjudicació i formalització (si s'escau), ajustada a la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, les bases d'execució del pressupost de Suma i les guies de contractació.
Contractes menors: concepte. Característiques. Recurrència en oposició a caràcter puntual dels contractes. Tramitació. Fases. Invitacions. Informe de valoració d'ofertes. Noves plantilles d'informe-proposta segons el tipus de contracte i la quantia. Contractes ordinaris: funcions que tenen atribuïdes els centres de despesa, secretaria, intervenció en matèria de contractació. Què ha de fer el centre de despesa en l'inici de l'expedient de contractació. Quina informació ha de facilitar al servei de contractació. Quins documents ha d'aportar. Informes de valoració. Noves plantilles segons el tipus de contracte i el procediment de licitació. Planificació de la contractació: Quan ha de començar a treballar el centre de despesa. La persona responsable de l'execució del contracte.
Exposició teòrica dels continguts, acompanyada amb treballs en què s'han de resoldre problemes o trobar solucions a situacions reals. Els treballs poden ser individuals o grupals.
Al personal de Suma. Gestió Tributària que presente serveis en els centres de despesa (informàtica, infraestructures, personal, organització, etc.) i en l'àrea econòmica.
De febrer a novembre.