Referència: 10.06.12
Codi: 22/037
Hores: 6:00
Nre Assistents: 30
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1
Formar el personal que tramita expedients per a la sol·licitud d'autorització de subhasta quant als requisits necessaris per a la correcta tramitació de l'expedient a l'efecte de les actuacions subsegüents que cal efectuar una vegada autoritzada la subhasta.
- La valoració de béns a l'efecte de fixació del tipus de subhasta. - Requisits per a sol·licitar l'autorització de subhasta. - La sol·licitud de subhasta (exp. 10EN i gestió GL): documentació que cal incorporar-hi. - Tractament de situacions especials: - Persones físiques no localitzables. - Herències jacents. - Persones físiques no residents. - L'autorització de subhasta, fixació de lots. - La notificació de l'acord d'alienació. Actuacions prèvies a l'alienació. - La realització de la subhasta: el Portal electrònic de subhastes del BOE. - Subhasta amb adjudicació: actuacions posteriors a la rematada. - Subhasta deserta: la proposta d'adjudicació a l'Ajuntament. - El certificat administratiu d'adjudicació. - El sobrant de la subhasta.
Exposició teòrica dels continguts, juntament amb treballs en què s'han de resoldre problemes o trobar-hi solucions a situacions reals. Els treballs poden ser individuals o grupals.
Personal que ocupe un lloc de treball en què exercisca tasques d'executiva i especialment aquell que tramita sol·licituds de subhasta, amb prioritat a caps d'oficina/responsables de sector.
Totes les sessions d'aquest curs se celebraran per videoconferència. Per poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual.