Anar al contingut principal.

Ambaixadors de marca

Referència: 10.06.21

Codi: 22/035

Hores: 8:00

Nre Assistents: 14

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 2

Objectius

L’objectiu d’aquest curs és comprendre el valor d’implicar als professionals en l’estratègia de marca de SUMA, augmentar el compromís intern dels equips, incrementar l’impacte en mitjans (off i on line) de qualsevol comunicació de marca que provinga de l’empresa, promoure una major credibilitat i confiança a través de la “humanització” de la marca SUMA i projectar el talent intern i crear una cultura “social” dins de SUMA.

Programa

-Marca Global: corporativa, d'ocupació i marca personal. -L’empleat social. - “Branding”, “Employerbranding” i “Personal branding”. -Passes per a una estratègia d’ambaixadors de marca: La SUMA de tothom. -Atributs de la Marca. Què és SUMA?. -La meua marca personal: Quina és la meua aportació. -Alineament estratègic Marca corporativa i Marca Personal: Cultura i Valors compartits. -Estratègia de continguts compartits. -Eines de comunicació internes i externes. -Canals de Marca i Canals personals “off i on line”. -Pla de comunicació. -Mètriques i KPls. -Exemples i casos d’èxit actuals. -Conclusions finals.

Metodologia

Teoricopràctica.

Perfil dels Assistents

Personal de Suma. Gestió Tributària.

Calendari

De febrer a juny

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.