Referència: 10.06.21
Codi: 22/035
Hores: 8:00
Nre Assistents: 14
Nre Edicions Pla Diputació 2018: 2
L’objectiu d’aquest curs és comprendre el valor d’implicar als professionals en l’estratègia de marca de SUMA, augmentar el compromís intern dels equips, incrementar l’impacte en mitjans (off i on line) de qualsevol comunicació de marca que provinga de l’empresa, promoure una major credibilitat i confiança a través de la “humanització” de la marca SUMA i projectar el talent intern i crear una cultura “social” dins de SUMA.
-Marca Global: corporativa, d'ocupació i marca personal. -L’empleat social. - “Branding”, “Employerbranding” i “Personal branding”. -Passes per a una estratègia d’ambaixadors de marca: La SUMA de tothom. -Atributs de la Marca. Què és SUMA?. -La meua marca personal: Quina és la meua aportació. -Alineament estratègic Marca corporativa i Marca Personal: Cultura i Valors compartits. -Estratègia de continguts compartits. -Eines de comunicació internes i externes. -Canals de Marca i Canals personals “off i on line”. -Pla de comunicació. -Mètriques i KPls. -Exemples i casos d’èxit actuals. -Conclusions finals.
Teoricopràctica.
Personal de Suma. Gestió Tributària.
De febrer a juny