Anar al contingut principal.

El Procediment Administratiu per a Gestors Tributaris. Adaptat a la Llei 39/2015 i Llei 40/2015 RJSP

Referència: 10.06.16

Codi: 22/033

Hores: 42:00

Nre Assistents: 16

Nre Edicions Pla Diputació 2019: 1

Objectius

Dotar el personal dels coneixements teoricopràctics necessaris per a la realització de les tasques administratives que tenen encomanades. Comparativa Llei 39/2015 d’1 d’octubre amb la Llei 30/1992 de 26 de novembre.

Programa

Concepte i principis generals del procediment administratiu. Nocions prèvies: òrgans. Els interessats i la seua representació. L’acte administratiu: concepte, elements i classes. Procediment administratiu. Fases. Invalidesa de l’acte administratiu. Recursos administratius: reclamacions prèvies a la via judicial i laboral. El procés contenciós administratiu. La responsabilitat patrimonial. La potestat sancionadora i el procediment sancionador. Les peculiaritats de l’aplicació en totes les matèries en l’àmbit de la Gestió Tributària. Novetats i impacte en la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: acte administratiu i actuació administrativa automatitzada. La notificació electrònica. Document, expedient i arxiu electrònic.

Metodologia

Teoricopràctica.

Perfil dels Assistents

A tot el personal destinat a les Oficines Tributàries i a personal de diferents departaments de serveis centrals de Suma. Gestió Tributària (Personal, Intervenció, Contractació, Secretaria i Direcció), amb prioritat per als caps d’oficina i personal amb tasques singularitzades en l’àmbit de gestió i recaptació de tributs locals.

Calendari

de febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.