Anar al contingut principal.

Llenguatge i comunicació inclusiva i no sexista

Referència: 10.09.03

Codi: 20/165

Hores: 15:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1

Objectius

• Reflexionar sobre la importància d'anomenar la realitat adequadament. • Conéixer els recursos que existeixen en castellà i valencià per a una comunicació no sexista. • Familiaritzar-se amb les àrees que componen el llenguatge inclusiu: discapacitat, raça, edat, condició social… • Identificar les àrees de millora de textos orals i escrits per a una comunicació inclusiva. • Aprendre a redactar de manera més igualitària i inclusiva. • Facilitar recursos sobre redacció administrativa no sexista i inclusiva. • Afavorir un feedback i una interacció més igualitària.

Programa

• Com anomenem la realitat? Anomenar per a existir. • Què són el llenguatge no sexista i el llenguatge inclusiu. • Recursos per a un llenguatge no sexista en castellà i en valencià. • Llenguatge inclusiu: edat, discapacitat, raça, grup cultural, identitat de gènere, orientació sexual, condició social. • El llenguatge en interacció.

Metodologia

La metodologia combina exposicions teòriques amb exercicis i supòsits pràctics a partir de materials reals.

Perfil dels Assistents

Personal de l'Administració local en general. Preferentment, personal que treballe en les àrees d'igualtat, premsa i comunicació, protocol i recursos humans.

Calendari

Entre març i novembre.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.