Referència: 10.09.03
Codi: 20/165
Hores: 15:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1
• Reflexionar sobre la importància d'anomenar la realitat adequadament. • Conéixer els recursos que existeixen en castellà i valencià per a una comunicació no sexista. • Familiaritzar-se amb les àrees que componen el llenguatge inclusiu: discapacitat, raça, edat, condició social… • Identificar les àrees de millora de textos orals i escrits per a una comunicació inclusiva. • Aprendre a redactar de manera més igualitària i inclusiva. • Facilitar recursos sobre redacció administrativa no sexista i inclusiva. • Afavorir un feedback i una interacció més igualitària.
• Com anomenem la realitat? Anomenar per a existir. • Què són el llenguatge no sexista i el llenguatge inclusiu. • Recursos per a un llenguatge no sexista en castellà i en valencià. • Llenguatge inclusiu: edat, discapacitat, raça, grup cultural, identitat de gènere, orientació sexual, condició social. • El llenguatge en interacció.
La metodologia combina exposicions teòriques amb exercicis i supòsits pràctics a partir de materials reals.
Personal de l'Administració local en general. Preferentment, personal que treballe en les àrees d'igualtat, premsa i comunicació, protocol i recursos humans.
Entre març i novembre.