Anar al contingut principal.

Els Plans d'Igualtat Interns de les Administracions Públiques

Referència: 10.09.02

Codi: 20/123

Hores: 20:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 1

Objectius

Proporcionar els coneixements i eines necessàries als que s’hi enfronten amb la complexa tasca d’elaborar un pla d’igualtat intern, és a dir, un pla la població destinatària del qual la constitueix el personal al servei de l’administració pública. I això en aplicació del que disposa el RD Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic on apareix, en la seua disposició addicional setena, l’obligació de les administracions públiques d’elaborar i aplicar un Pla d’igualtat a desenvolupar en el conveni col·lectiu o acord de condicions de treball del personal funcionari que s’hi aplique.

Programa

Marc normatiu, context i àmbit de les polítiques d’igualtat: - Context europeu. - Legislació nacional i autonòmica. - La gestió de les polítiques públiques d’igualtat en l’Administració local. Els plans d’igualtat interns en l’Administració. L’elaboració: - El diagnòstic de la plantilla. - Adopció de compromisos. - Àmbit d’aplicació i temporalitat. - Objectius i metodologia (definició d’indicadors i sistemes de mesurament). - Àreas de treball. El seguiment i avaluació. Experiències pràctiques.

Metodologia

Teoricopràctica.

Perfil dels Assistents

Personal de l’Administració local de la província d’Alacant que treballe en àrees de recursos humans i igualtat.

Calendari

De febrer a desembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.