Referència: 05.02.01
Codi: 14/025
Hores: 30:00
Nre Assistents: 15
Nre Edicions Pla Diputació 2025: 1
Disposar d'una metodologia per a la documentació, anàlisi, supervisió i millora dels processos de la seua organització. Elaboració de mapes de processos, disseny i establiment de quadres d'indicadors i introducció de millores per a aconseguir una administració pública més eficaç i eficient.
Mòdul I. Introducció: Conceptes bàsics de gestió (procés, procediment, projecte…). Mòdul II. Evolució del concepte Qualitat. Qualitat en la gestió. Models d'excel·lència. Mòdul III. La gestió dels processos: Sistema de gestió, Enfocament a processos, Mapa de processos, Indicadors per a la verificació. Mòdul IV. Metodologia per a la millora de processos: Identificació i documentació de processos. Identificació d'expectatives de parts interessades. Disseny d'indicadors de resultat, d'operativa i d'eficiència. Rendiment d'indicadors i de processos. Aplicació en la direcció per objectius. Millora dels processos i alineació amb la gestió del coneixement. Mòdul V. Cas pràctic. Tots els assistents desenvoluparan un cas pràctic per a posar en valor els coneixements adquirits, que exposaran l'últim dia del curs. Presentació d'exemples en l'administració pública.
L'alumnat seguirà de manera pràctica i participativa les explicacions del professor i realitzarà exercicis de les temàtiques exposades per a afermar els coneixements adquirits.
Qualsevol funcionari públic, especialment personal directiu, responsables de Qualitat i tot el personal que tinga interés en la millora de l'acompliment de l'organització a la qual pertany.
Març - novembre