Anar al contingut principal.

Gestió de Processos en l'Administració Pública

Referència: 05.02.01

Codi: 14/025

Hores: 30:00

Nre Assistents: 16

Nre Edicions Pla Diputació 2019: 1

Objectius

Disposar d’una metodologia per a la documentació, anàlisi, supervisió i millora dels processos de la seua organització. Planificar activitats i processos en el curt, mitjà i llarg termini amb la finalitat d’assolir els objectius establits. Introduir millores.

Programa

Mòdul I. Introducció: Conceptes bàsics de gestió. Mòdul II. Evolució del concepte Qualitat. Control/gestió/excel·lència. Clients, expectatives i requisits. Mòdul III. La gestió per processos: estructura organitzativa, Mapa de processos, Quadro de comandament d’Indicadors. Mòdul IV. La gestió de processos: identificació i documentació de processos. Identificació d’expectatives dels grups d’interés. Disseny d’Indicadors d’operativa i rendiment en un procés; el seu mesurament i seguiment. Millora dels processos i alineació amb la gestió del coneixement. Mòdul V. Cas pràctic. Tots els assistents desenvoluparan un cas pràctic per a posar en valor els coneixements assolits. Presentació d’exemples en l’administració pública.

Metodologia

L’alumnat seguirà de forma pràctica les explicacions del professor. Supòsits pràctics per a refermar els coneixements assolits.

Perfil dels Assistents

Personal directiu, responsables de qualitat, i persones d'unitats involucrades en la gestió de la qualitat que presten els seus serveis en l’Administració local de la de la província d’Alacant que no hagen realitzat el curs "Gestió de Processos en Organitzacions de Serveis"

Calendari

Entre setembre i octubre, preferentment.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.