Anar al contingut principal.

Recursos d'Internet per a l'Elaboració de Documents en Valencià i en Castellà

Referència: 11.00.07

Codi: 13/219

Hores: 18:00

Nre Assistents: 15

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 2

Objectius

Presentar les eines que ofereix Internet per a redactar, revisar i corregir la documentació jurídica i administrativa dins de l'administració local valenciana.

Programa

-Assessorament formal i estilístic sobre les llengües oficials de l'administració valenciana -Registres administratius i jurídics -Toponímia oficial i antroponímia en l'administració pública. -Llenguatge igualitari -Tractaments protocol·laris -Diccionaris oficials -Traductors automàtics. Funcionament intern. -Legislació sobre les llengües oficials.

Metodologia

Curs en línia amb sessions per videoconferència obligatòries.

Perfil dels Assistents

Personal de l'Administració local amb coneixements de valencià (mínim amb un nivell B1).

Observaciones

Totes les sessions d'aquest curs se celebraran per videoconferència. Per poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual. Explicacions en valencià. Per a la realització d'aquest curs, l'alumnat ha de tenir coneixements bàsics en el maneig d'Internet i estar en possessió, com a mínim, del certificat del nivell B1 (antic Grau Elemental) de valencià de la JQCV o certificat equivalent. Al seu torn, per a aconseguir la qualificació d'APTE/A hi haurà de complir tots els requisits mínims (activitats i tutories per videoconferencia) exigits en la Presentació que es facilitarà el primer dia de curs.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.