Anar al contingut principal.

Anglés a Través d'Internet. Nivell C2

Referència: 11.00.06

Codi: 13/206

Hores: 150:00

Nre Assistents: 25

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1

Objectius

Perfeccionar l’idioma anglés de manera avançada, tant en forma parlada com escrita per a: utilitzar l’idioma amb flexibilitat, eficàcia i precisió per a participar en tot tipus de situacions: àmbits personal, públic, acadèmic i professional; comprendre, produir i processar textos orals i escrits extensos i complexos, en diverses varietats estàndard de la llengua, amb un repertori lèxic ampli; referir-se a tots els temes i qüestions complexos; interactuar, d’una manera avançada i fluida amb l’ús d’estructures i d’un vocabulari ampli; descriure experiències, esdeveniments, desitjos i aspiracions, així com justificar o explicar perfectament les opinions.

Programa

Continguts discursius: coherència i cohesió en la comunicació, aspectes paralingüístics, signes de puntuació, estructuració del text, etc. Continguts funcionals: afirmar, negar, desitjar, estats d’ànim, rebatre, oferir, advertir, donar instruccions, objectar, retractar-se,etc. Continguts fonètics, fonològics i ortogràfics: alfabet anglés, representació gràfica de fonemes i sons, assimilació, elisió, signes ortogràfics, vocals, consonants, accent primari i accent secundari, préstecs, abreviatures, sigles i símbols, anglés britànic i anglés americà, etc. Continguts gramaticals: oració declarativa, interrogativa, exclamativa i imperativa; elements constituents i la seua posició; concordança; parts fonamentals de l’oració; orde dels elements de l’oració; oració composta (coordinada i subordinada); estil indirecte; gènere; número; cas; determinants (articles, demostratius, etc.); pronoms; relatius; adjectius; verbs; adverbis, preposicions, formació de paraules, etc. Continguts lexicosemàntics i socioculturals: rellevància funcional i sociocultural del text, identificació personal; relacions familiars i socials; aparença física; Vivenda, llar i entorn; Activitats de la vida diària; transport i viatges; roba; alimentació; cos humà, etc.

Metodologia

L'alumnat realitzarà el curs, al seu ritme, a través d'una plataforma externa de teleformació; al seu torn realitzarà TUTORIES ORALS amb un tutor o tutora en el calendari establert. Per a realitzar aquestes activitats orals, i resoldre dubtes, s'utilitzarà el sistema de videoconferència facilitat pel Departament de Formació. Per a poder accedir al curs, a l'alumnat seleccionat se li assigna un identificador i una contrasenya personal. El tutor o la tutora d'aquest nivell explicarà les característiques del curs en la primera sessió de videoconferència. El diploma acreditatiu s'expedirà únicament quan l'alumnat supere el curs amb la puntuació mínima establerta.

Perfil dels Assistents

Personal d’Administració local

Observaciones

Totes les sessions d'aquest curs se celebraran per videoconferència. Per poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual. El Nivell C2 és el segon curs del nivell avançat. Tindrà com a referència les competències pròpies del nivell C2 del Consell d’Europa, segons com defineix aquest nivell en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCER). L'alumnat ha de complir amb els requisits tècnics necessaris (ordinador, connexions, programes…) per a seguir el curs amb total normalitat. Al seu torn, per a aconseguir la qualificació d'APTE/A hi haurà de complir tots els requisits mínims (activitats i tutories per videoconferencia) exigits en la Guia del curs que es facilitarà el primer dia de curs. En cap cas se certificaran les connexions d'accés, parcials o totals, realitzades al curs.

En cap cas se certificaran les connexions d'accés, parcials o totals, realitzades al curs.

Calendari

De març a desembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.