Anar al contingut principal.

CoP: Elaboració de Documents d'Expedients de Contractació: PCAP i Complementaris

Referència: 08.00.07

Codi: 12/124

Hores: 30:00

Nre Assistents: 30

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1

Objectius

Elaborar plecs tipus de PCAP per als contractes típics, models d'informes i d'instruccions per a preparació de contractes amb diversos objectes per a posar-los a la disposició dels ajuntaments.

Programa

1. Estructura del PCAP. 1.1. Plecs tipus segons contractes i procediments d'adjudicació. Determinació dels tipus i procediments que cal abordar, tenint en compte la freqüència d'utilització i la necessitat. 1.2. Quadres de característiques del contracte (concreció dels plecs tipus). 1.3. Annexos (la part que és aconsellable que se separe de la part principal dels anteriors) 2. Informes sobre necessitat i conveniència, divisió i limitació en lots, desglossament de pressupost, adscripció de mitjans, subcontractació i altres qüestions pròpies de cada contracte. 3. Instruccions per a l'elaboració de quadres de característiques, Annexos i informes 3.1. Criteris d'adjudicació i ofertes incurses en anormalitat. 3.2. Condicions especials d'execució. 3.3. Protecció de dades. 3.4. Altres qüestions que interesse establir amb caràcter vinculant o orientatiu per a l'organització.

Metodologia

Comunitat d'aprenentatge en què les persones participants construeixen l'aprenentatge a través de la interacció amb la resta d'integrants.

Perfil dels Assistents

Personal tècnic o responsable de contractació. Personal de secretaria, secretaria-intervenció i intervenció de l'Administració local de la província d'Alacant.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.