Anar al contingut principal.

eAdministració

Referència: 08.00.09

Codi: 09/077

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2017: 2

Objectius

Il·lustrar els empleats públics sobre els nous drets i relacions de la ciutadania amb les seues administracions públiques, a través de qualsevol mitjà o canal. Donar a conéixer els drets de la ciutadania quan es relaciona amb les administracions públiques per mitjans electrònics. Donar a conéixer els nous conceptes en l’àmbit de l’administració electrònica: seu electrònica, certificat electrònic i firma electrònica, registres electrònics, interoperabilitat, segellat de temps. Formar els empleats públics sobre el procediment administratiu electrònic. Introduir els conceptes fonamentals que planteja la nova Llei de Procediment Administratiu Comú amb referència a les tecnologies de la informació i la comunicació en les relacions de la ciutadania amb les seues administracions públiques.

Programa

Fonaments de la Societat de la Informació La seguretat en la Societat de la Informació. Mitjans d’identificació La Societat davant de l’eAdministració: la Llei 11/2007 L’eAdministració en la Comunitat Valenciana: Decret 220/2014 La nova Llei de Procediment Administratiu Comú Alguns casos pràctics d’eAdministració. La plataforma d’administració electrònica de la Generalitat

Metodologia

En línia

Perfil dels Assistents

Professionals de l’Administració local dels grups A, B i C.

Observaciones

Curs en modalitat en línia.

Calendari

De febrer a desembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.