Anar al contingut principal.

La Llei de Transparència: Implantació en l’Administració Local

Referència: 08.00.08

Codi: 09/072

Hores: 20:00

Nre Assistents: 50

Nre Edicions Pla Diputació 2019: 1

Objectius

Donar a conéixer els aspectes més importants de la Llei 19/2013 de 9 de desembre de transparència, accés a la informació pública i bon govern. Debatre sobre les formes de dur a terme la seua implantació en els municipis.

Programa

Aspectes jurídics sobre la Llei i terminis d’implantació i Entrada en vigor. Govern obert, transparència i participació ciutadana. Drets dels ciutadans a la informació, accés a expedients, arxiu, etc. Canals de difusió de la informació. Seus físiques i seus electròniques. El paper de les seus socials corporatives. Seguretat versus transparència; LOPD, ENS, etc. Aspectes organitzatius i jurídics de la implantació. Model d’ordenança de la FEMP Aspectes tècnics de la implantació. Els portals de transparència. Experiències significatives d’implantació en l’Administració local.

Metodologia

Ponències i debat. Presentació d’experiències pràctiques.

Perfil dels Assistents

Personal tècnic de la Diputació i dels ajuntaments amb perfil jurídic i tècnic, responsables de la implantació d’aquesta norma

Calendari

De febrer a desembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.