Anar al contingut principal.

Atenció a l'usuari i habiltats de comunicació

Referència: 04.00.09

Codi: 07/062

Hores: 15:00

Nre Assistents: 15

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 2

Objectius

•Identificar i distingir les habilitats comunicatives principals. •Caracteritzar els diferents tipus de client i les tipologies de personalitat. •Comprendre la clau de la venda: les persones no comprem un producte o servei, adquirim el que aquesta compra ens permetrà fer en tindre en la nostra possessió aquest producte o servei. •Comprendre la importància de la gestualitat conscient perquè el missatge arribe amb major eficàcia. •Reconéixer l'actitud predominant en la nostra comunicació. •Analitzar la meua “comunicació interna” i facilitar eines per a construir missatges amb valor. •Descriure les necessitats comunicatives i, segons les estratègies explicades durant les sessions, crear un Pla d'Acció Personal per a abordar-les.

Programa

El curs s'articula en 5 blocs de contingut. Cada bloc té una duració de 3 hores (15 hores en total). En el primer bloc, es treballaran les habilitats personals i socials necessàries per a exercir un treball de cara al públic. En el segon, s'analitzaran les claus de la venda en la nostra comunicació i el paper de les emocions en aquest procés. En el bloc central, el tercer, s'avaluaran com és la nostra actitud a l'hora d'atendre el client. El quart bloc revisarà la nostra comunicació interna. Finalment, tancarem la formació realitzant un Pla d'Acció Personal per a "baixar a terra" els continguts desenvolupats durant la formació.

Metodologia

El curs Atenció a l'Usuari i Habilitats Comunicatives és una formació que busca introduir qüestions teòriques emprant aprenentatges pràctics, dinàmiques de grup i activitats individuals.

Perfil dels Assistents

El curs està dissenyat per a personal de la Diputació Provincial d'Alacant i de l'Administració local de la província d'Alacant adscrits a dependències que tinguen contacte directe amb la ciutadania.

Observaciones

Des de la primera classe, revisarem quins són els reptes comunicatius de cada persona interessada amb la intenció de créixer en funció dels seus objectius. La formadora pretén que, al final del curs, els assistents tinguen les eines no sols per a fer front als reptes comunicatius a curt o mitjà termini, sinó aquells que apareguen temps després.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.