Anar al contingut principal.

Estratègies publicitàries a través de videomàrqueting

Referència: 10.04.12

Codi: 07/048

Hores: 4:00

Nre Assistents: 30

Nre Edicions Pla Diputació 2017: 1

Objectius

Aconseguir els coneixements necessaris per crear i promocionar material audiovisual d’alt impacte en les xarxes socials.

Programa

Videomàrqueting: pla de publicitat Promoció material audiovisual en les xarxes socials. Vídeos en les xarxes socials: Life; directes, Instagram, Facebook Promoció i tècnica per a Youtube Gestió vídeos en les xarxes socials. Publicitat i tècniques de màrqueting audiovisual

Metodologia

Presencial

Perfil dels Assistents

Periodistes del Gabinet de Comunicació i personal de publicitat i promoció institucional de la Diputació d’Alacant.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.