Referència: 04.00.02
Codi: 07/047
Hores: 22:00
Nre Assistents: 15
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 1
Avançar en l'ús i les possibilitats de les eines 2.0 més usuals per a comunicar-se amb la ciutadania. Aprendre a obtindre estadístiques, indicadors de mesurament, interpretar-los i aplicar-los en l'estratègia de comunicació de la institució.
Mòdul 1. Facebook avançat. Configuració avançada de Facebook. Meta Business Suite. Etiquetatge de continguts. Creació i estratègia de contiguts. Programació. Estratègia de captació d'audiència. Mòdul 2. Instagram avançat. Aconseguir seguidors. El monitoratge. Ús correcte de les etiquetes i paraules clau. Creació i estratègia de continguts. Estadístiques i indicadors de mesurament. Publicitat i promoció en Instagram. Mòdul 3. Pla de comunicació en mitjà social: estructura. Eines. Indicadors (KPIs): Mòdul 4. Pla de comunicació en mitjà social: operativa. Publicacions: estructura i dinàmica. Annex 1: Tipus de continguts. Annex 2: Comunitat d'usuaris. Tasca final. L'alumnat haurà de presentar un projecte final, que serà corregit individualment per la tutora, qui remetrà les seues conclusions i oferirà l'opció de videoconferència o trucada telefònica per a aclarir dubtes.
Es combinen explicacions sobre les eines amb exercicis amb aquestes. Les classes videotutorials es complementen amb seminaris web en línia en directe i material addicional facilitat pel professorat. L'alumnat ha de fer un treball final que haurà de pujar a la plataforma perquè siga corregit.
Personal de l'Administració local encarregat d'aspectes d'informació/comunicació en el departament al qual està adscrit, que haja realitzat el curs de Xarxes Socials en l'Administració Local, Nivell iniciació o que tinguen experiència d'almenys un any gestionant comptes corporatius.
Totes les sessions d'aquest curs se celebraran per videoconferència. Per poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual. Curs d'especialització. Imprescindible que cadascun dels assistents gestione personalment la presència en xarxes socials d'una àrea, departament, regidoria o organisme autònom de l'administració pública.
Per a poder participar-hi, cal disposar d'un ordinador (amb webcam, micro i àudio), una tauleta (tablet) o un smartphone. Abans de l'inici de cada sessió rebràs les instruccions d'accés a través del correu electrònic i en la Secretaria Virtual.