Anar al contingut principal.

Com Millorar l'Atenció al Públic

Referència: 04.00.01

Codi: 07/046

Hores: 21:00

Nre Assistents: 16

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 4

Objectius

Sensibilitzar sobre la importància de l’atenció al públic en la qualitat del servei i la imatge de la Institució. Desenvolupar les habilitats comunicatives, personals i socials en l’àmbit laboral. Aprofundir en el coneixement de les persones per a entendre/resoldre situacions quotidianes.

Programa

 La qualitat en els Serveis Públics.  El nostre comportament.  Habilitats interpersonals.  Habilitats intrapersonals.  La comunicació.  Tècniques d’escolta.  Desenvolupar les habilitats en el treball amb altres persones.  L'atenció telefònica.

Metodologia

Teoricopràctica, amb exercicis individuals i en grup. Exercicis i jocs, etc. a partir de situacions quotidianes. Utilització de vídeo.

Perfil dels Assistents

Personal de l’Administració local de la província d’Alacant adscrits a dependències en contacte amb la ciutadania.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.