Referència: 04.00.01
Codi: 07/046
Hores: 21:00
Nre Assistents: 16
Nre Edicions Pla Diputació 2018: 4
Sensibilitzar sobre la importància de l’atenció al públic en la qualitat del servei i la imatge de la Institució. Desenvolupar les habilitats comunicatives, personals i socials en l’àmbit laboral. Aprofundir en el coneixement de les persones per a entendre/resoldre situacions quotidianes.
La qualitat en els Serveis Públics. El nostre comportament. Habilitats interpersonals. Habilitats intrapersonals. La comunicació. Tècniques d’escolta. Desenvolupar les habilitats en el treball amb altres persones. L'atenció telefònica.
Teoricopràctica, amb exercicis individuals i en grup. Exercicis i jocs, etc. a partir de situacions quotidianes. Utilització de vídeo.
Personal de l’Administració local de la província d’Alacant adscrits a dependències en contacte amb la ciutadania.
De febrer a novembre