Anar al contingut principal.

Redacció Bilingüe (Valencià-Castellà) de Documents Juridicoadministratius en Línia

Referència: 04.00.03

Codi: 07/040

Hores: 40:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 3

Objectius

Proporcionar pautes de redacció de documents juridicoadministratius bilingües en valencià i castellà, per facilitar, així la comunicació interna, interadministrativa, i la que s'estableix amb la ciutadania amb les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

Programa

El llenguatge administratiu. Resum de les característiques generals: claredat, concisió, correcció, agilitat i eficàcia comunicativa. El llenguatge administratiu com a registre d'especialitat comparat en valencià i castellà. Abreviatures, majúscules i minúscules, connectors, tractament personal i protocolari, etc. Disseny i característiques comparades en valencià i castellà dels documents jurídics i administratius. Definició, característiques, estructura, fraseologia, terminologia, esquemes i exemples. Marc legal aplicable. Recursos per Internet.

Metodologia

Mixt (Blended Learning)

Perfil dels Assistents

Personal d'ajuntaments i de Diputació.

Observaciones

L'alumnat ha d'estar en possessió de la titulació de competència en valencià de nivell Mitjà (C1) de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o titulació equivalent. S'hi realitzarà una edició a partir del mes de març i una segona a partir del mes de setembre.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.