Referència: 04.00.02
Codi: 07/031
Hores: 30:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2018: 3
Proporcionar les eines necessàries per a resoldre amb èxit cadascuna de les etapes de la redacció de l’escrit, des de la delimitació de l’objectiu fins a la revisió final
La comunicació escrita: eina eficaç o font de conflictes? El procés d’escriure. Planificar el missatge segons l’objectiu, l’autor i el destinatari. Estructures organitzatives dels escrits empresarials. Criteris per a una redacció eficaç. Tècniques per a aconseguir que ens lligen i entenguen. Construcció de frases. Composició de paràgrafs. Presentació de l’escrit. Revisió final de l’escrit. Els huit errors gramaticals més freqüents en la redacció empresarial. El correu electrònic: el canal més eficaç, si s’utilitza bé. Avantatges i inconvenients. Quan utilitzar-lo? Consells i etiquetes. Models de documents escrits. Textos comercials. Textos de comunicació interna. Textos protocol•laris. Textos publicitaris i de màrqueting.
El curs s’impartirà en modalitat en línia a través d’Internet amb tutorització experta en la comunicació escrita amb exercicis teoricopràctics.
Personal de l’Administració local que pretenga assolir els recursos i les tècniques necessàries per a dissenyar escrits clars, estructurats i capaços d’aconseguir el seu propòsit.
L’assistència a una de les dues sessions presencials és obligatòria.
De febrer a novembre