Anar al contingut principal.

Licitació electrònica a través de la plataforma de contractes del Sector Públic

Referència: 02.02.07

Codi: 04/066

Hores: 33:00

Nre Assistents: 18

Nre Edicions Pla Diputació 2024: 2

Objectius

Obtenir els coneixements necessaris per a publicar i tramitar un expedient completament electrònic. Configuració de la licitació electrònica. Obtenir els coneixements necessaris per a prestar suport als proveïdors a l'hora de presentar les seues ofertes. Dominar el concepte d'Òrgan d'Assistència i la creació de sessions i actes. Entendre la complexitat de les actuacions administratives electròniques dins de l’OA.

Programa

“Introducció als Serveis de Licitació Electrònica en la Plataforma de Contractació del Sector Públic i Fase de Convocatòria de la Licitació” • Visió general del sistema de Licitació Electrònica. Perfils d'usuaris. Serveis bàsics del sistema de Licitació Electrònica. “Serveis orientats a Òrgans de Contractació: Configuració de la licitació”. • Visió general de la Configuració de la Licitació. Tipus de Procediments. Configuració de la convocatòria d'una licitació. Configuració amb lots. “Publicitat de la Convocatòria” • Publicació de l'anunci de licitació i plecs. Publicació d'Anuncis de rectificació i/o anul·lació Publicació i anul·lació de documents generals associats a la licitació. Rectificacions. “Suport a proveïdors” • Registre en PLACSP. Subscriure's a una licitació electrònica. Presentació d'ofertes. Eina de preparació i presentació d'ofertes. Panell de Preguntes. Les licitacions d'altres administracions. “Serveis orientats a Òrgans d'Assistència II: Gestió de sessions”. • Agenda. Creació de sessions. Planificació. Gestió d'actes. Convocatòria. “Serveis orientats a Òrgans d'Assistència III: Celebració de sessions”. • Constitució i inici de sessió. Desxifrat i obertura de sobres. Validacions de seguretat. Qualificació de la documentació administrativa. Consulta a sistemes tercers. Esmenes. Avaluació d'ofertes tècnica i econòmica. Proposta d'adjudicació. Tauló de la licitació. Gestió de l'acta. Altres actes. Seguiment de comunicacions. “Serveis orientats a Òrgans de Contractació II: Resolució del contracte”. • Requeriment de documentació al licitador millor classificat. Publicació i notificació de l'adjudicació. Publicació de la formalització. Enviament a diaris oficials. Publicació de resolucions de procediments deserts, renúncies i desistiments. Resolució en licitacions amb lots. Anunci de modificació de contracte.

Metodologia

Curs eminentment pràctic. Al llarg del curs se simularan expedients de contractació amb la plataforma.

Perfil dels Assistents

Personal de l'administració local de la província d'Alacant, que tinguen la responsabilitat de tramitar electrònicament les licitacions a través de l'ús de la plataforma de contractes del sector públic.

Calendari

De febrer a novembre.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.