Referència: 02.02.08
Codi: 03/228
Hores: 30:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2024: 3
Emprar l'aplicació informàtica d'escriptori -i gratuïta- PDF24 amb la qual crear i modificar els fitxers PDF que suporten els documents i expedients electrònics que generem els empleats públics en el nostre treball diari.
Introducció Administració electrònica, descripció, descàrrega, instal·lació i configuració de PDF24. Eines per a crear documents PDF. Impressora virtual. Reconeixement òptic de caràcters (OCR). Compressió de documents PDF per a disminuir la seua grandària. Optimitzar un PDF per a Internet. Realitzar captures de pantalla, importar documents des d'altres dispositius. Eines per a l'edició de documents PDF. Combina, dividir, editar, signar, realitzar anotacions, ocultar part del document i formularis Eines per a la modificació de documents PDF. Modificar les dimensions, paginar, marques d'aigua, superposar, comparar documents. Seguretat i protecció. Girar, eliminar, extraure i ordenar pàgines. Eines per a la conversió de documents PDF. Convertir arxius, imatges en PDF. Convertir les pàgines que formen un document PDF en imatges. Extraure les imatges contingudes en un document PDF. Conversió de documents a altres formats (Word, Excel, Power Point…). Altres eines per a treballar amb documents PDF. Creació de sol·licituds d'ocupació. Enviar un Fax, el visor de documents. Eines per a editar PDF en Internet. Visor de documents Personalització del guardat, modificació gràfica de documents, signar un document PDF mitjançant certificat electrònic.
Acció formativa en línia amb tutoria. La part teòrica va acompanyada d'exercicis i test.
Personal de l'Administració local de la província d'Alacant amb coneixements bàsics -a nivell d'usuari- d'informàtica que treballen habitualment amb documents PDF.
És necessari disposar d'ordinador amb Windows (10 o superior) i permisos per a instal·lar aplicacions. Recomanable tindre certificat electrònic.
De març a novembre