Anar al contingut principal.

Maquetació i Autoedició de Documents per a la seua Publicació.

Referència: 02.02.25

Codi: 03/219

Hores: 36:00

Nre Assistents: 10

Nre Edicions Pla Diputació 2017: 2

Objectius

L’alumnat aprendrà tècniques per a dissenyar i maquetar documents amb l’ús de les eines disponibles en aquest programari.

Programa

Introducció: Què és una eina de maquetació? La Interfície Treballar amb documents: - Obrir, tancar, guardar i recuperar documents. - Visualització i configuració de documents. - Pàgines mestres, numeració de pàgines, regles, guies quadrícules plecs i pàgines. - Les capes en un document. Treballar i editar textos - Formatats de caràcters i paràgrafs, tabulacions. - Composició. L’ús dels estils i la còpia d’atributs. - Marcs de textos, addició i enllaços de marcs de textos. Propietats dels marcs. - Traçats, importació i exportació de textos. Índexs i taules. Treballar amb objectes. Els colors i el seu tractament. Les transparències. Generació d’arxius HTML i PDF La impressió i els seus estils. Treballar amb dibuixos

Metodologia

Pràctica. Es realitzaran exercicis on els alumnes podran aplicar els conceptes teòrics tot utilitzant els mitjans tècnics necessaris.

Perfil dels Assistents

Personal de la Diputació Provincial d’Alacant i ajuntaments de la província, les tasques del qual impliquen el disseny gràfic i maquetació de documents.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.