Referència: 02.02.06
Codi: 03/193
Hores: 30:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2018: 3
Capacitar les persones assistents perquè creen i editen documents amb el processador de textos Microsoft Word.
L’entorn de treball. Disseny de documents. -Encapçalaments i peus de pàgina. -Configuració de pàgina. -Inserir imatges. -Taules: Creació i formatat (vores i ombres). -Numeració i vinyetes. -Treballar amb columnes. -Impressió i Visa Preliminar de documents Creació i utilització de documents model. -Plantilles de documents. -Estils de paràgrafs. -Quadres de textos. -Formularis. Altres utilitats de Word -Ortografia i sinònims. -Introducció a la combinació de correspondència. -Introducció als camps de Word.
Modalitat en línia
Personal que presta els seus serveis en l’administració local, de la província d’Alacant que hagen d’utilitzar a nova l’editor de textos Word.
De febrer a novembre