Anar al contingut principal.

Word Bàsic - en Línia

Referència: 02.02.06

Codi: 03/193

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 3

Objectius

Capacitar les persones assistents perquè creen i editen documents amb el processador de textos Microsoft Word.

Programa

L’entorn de treball. Disseny de documents. -Encapçalaments i peus de pàgina. -Configuració de pàgina. -Inserir imatges. -Taules: Creació i formatat (vores i ombres). -Numeració i vinyetes. -Treballar amb columnes. -Impressió i Visa Preliminar de documents Creació i utilització de documents model. -Plantilles de documents. -Estils de paràgrafs. -Quadres de textos. -Formularis. Altres utilitats de Word -Ortografia i sinònims. -Introducció a la combinació de correspondència. -Introducció als camps de Word.

Metodologia

Modalitat en línia

Perfil dels Assistents

Personal que presta els seus serveis en l’administració local, de la província d’Alacant que hagen d’utilitzar a nova l’editor de textos Word.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.