Referència: 02.02.18
Codi: 03/185
Hores: 30:00
Nre Assistents: 20
Nre Edicions Pla Diputació 2017: 3
Assolir els conceptes bàsic necessaris per a crear taules, editar dades, extraure informació, dissenyar formularis senzills i informes amb una base de dades de Microsoft Access.
Introducció al disseny de base de dades Els objectes d’una base de dades d’Access Descripció de la finestra de treball Creación d’una base de dades - Obrir i tancar una base de dades Conceptos bàsics: - Taules, registres, camps, claus principals, etc. - Les relacions entre les taules. Funcionalitat. El full de dades: - Editar dades. - Personalitzar. Ordenar i cercar registres. Els Filtres: - Selecció. - Formulari. - Avançats. Les consultes de selecció. Expressions: - Lògiques. - Aritmètiques. - De cadenes. Els informes. - Assistents per a Informes. - Finestra Disseny d’Informes. - Agrupar dades. - Càlculs en els Informes. - Impressió. L'Assistent per a Formularis. Importar i vincular taules. Introducció a les macros.
Teoricopràctica, en modalitat en línia.
Personal de l’Administració local de la província d’Alacant, amb coneixements en el maneig de l’entorn gràfic Windows que hagen de crear bases de dades senzilles i/o explotar taules amb l’aplicació Microsoft Access per a Windows.
De febrer a novembre