Anar al contingut principal.

Access - en Línia

Referència: 02.02.18

Codi: 03/185

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2017: 3

Objectius

Assolir els conceptes bàsic necessaris per a crear taules, editar dades, extraure informació, dissenyar formularis senzills i informes amb una base de dades de Microsoft Access.

Programa

Introducció al disseny de base de dades Els objectes d’una base de dades d’Access Descripció de la finestra de treball Creación d’una base de dades - Obrir i tancar una base de dades Conceptos bàsics: - Taules, registres, camps, claus principals, etc. - Les relacions entre les taules. Funcionalitat. El full de dades: - Editar dades. - Personalitzar. Ordenar i cercar registres. Els Filtres: - Selecció. - Formulari. - Avançats. Les consultes de selecció. Expressions: - Lògiques. - Aritmètiques. - De cadenes. Els informes. - Assistents per a Informes. - Finestra Disseny d’Informes. - Agrupar dades. - Càlculs en els Informes. - Impressió. L'Assistent per a Formularis. Importar i vincular taules. Introducció a les macros.

Metodologia

Teoricopràctica, en modalitat en línia.

Perfil dels Assistents

Personal de l’Administració local de la província d’Alacant, amb coneixements en el maneig de l’entorn gràfic Windows que hagen de crear bases de dades senzilles i/o explotar taules amb l’aplicació Microsoft Access per a Windows.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.