Anar al contingut principal.

Introducció a la Base de Dades Microsoft Access

Referència: 02.02.17

Codi: 03/133

Hores: 30:00

Nre Assistents: 10

Nre Edicions Pla Diputació 2018: 1

Objectius

Assolir els conceptes bàsics necessaris per editar dades, extraure informació i dissenyar informes amb una base de dades de Microsoft Access.

Programa

La nova interfície d'Office 2010. Conceptes bàsics: - Taules, registres, camps, claus principals, etc. - Les relacions entre les taules. Funcionalitat. El full de dades: editar dades; personalitzar. L'assistent per a formularis. Importar i vincular taules. Ordenar i cercar registres. Els filtres: selecció, formulari, avançats. Les consultes de selecció. Expressions: lògiques, aritmètiques, de cadenes. Els informes. - Assistents per a informes. - Finestra Disseny d'Informes. - Agrupar dades. - Càlculs en els informes. - Impressió.

Metodologia

L'alumnat ha de seguir de forma pràctica les explicacions del professorat. S'hi realitzaran exercicis per aplicar els coneixements teòrics.

Perfil dels Assistents

Personal de la Diputació i/o ajuntaments amb coneixements en el maneig de l'entorn gràfic Windows que hagen d'explotar taules amb l'aplicació Microsoft Access per a Windows.

Observaciones

Edicions descentralitzades en diferents llocs de la província. S'imparteix amb la versió Office 2010.

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.