Referència: 02.02.17
Codi: 03/133
Hores: 30:00
Nre Assistents: 10
Nre Edicions Pla Diputació 2017: 2
Assolir els conceptes bàsics necessaris per editar dades, extraure informació i dissenyar informes amb una base de dades de Microsoft Access.
La nova interfície d'Office 2010. Conceptes bàsics: - Taules, registres, camps, claus principals, etc. - Les relacions entre les taules. Funcionalitat. El full de dades: editar dades; personalitzar. L'assistent per a formularis. Importar i vincular taules. Ordenar i cercar registres. Els filtres: selecció, formulari, avançats. Les consultes de selecció. Expressions: lògiques, aritmètiques, de cadenes. Els informes. - Assistents per a informes. - Finestra Disseny d'Informes. - Agrupar dades. - Càlculs en els informes. - Impressió.
L'alumnat ha de seguir de forma pràctica les explicacions del professorat. S'hi realitzaran exercicis per aplicar els coneixements teòrics.
Personal de la Diputació i/o ajuntaments amb coneixements en el maneig de l'entorn gràfic Windows que hagen d'explotar taules amb l'aplicació Microsoft Access per a Windows.
Edicions descentralitzades en diferents llocs de la província. S'imparteix amb la versió Office 2010.
De febrer a novembre