Referència: 02.02.03
Codi: 03/119
Hores: 15:00
Nre Assistents: 10
Nre Edicions Pla Diputació 2018: 3
Que els assistents han de ser capaços de manipular la informació i gestionar els arxius i carpetes del seu ordinador; administrar les impressores i optimitzar el treball amb les finestres de Windows.
Concepte de Sistema Operatiu. Funcionalitats de l'Escriptori de Windows. Què és la informació i com s'emmagatzema. Les finestres: Possibilitats del treball amb múltiples finestres. Com obtenir ajuda. Gestionar la informació: localitzar, copiar, moure i esborrar carpetes i arxius. La cua d'impressió. Personalitzar l'entorn Windows.
L'alumne ha de seguir de forma pràctica les exposicions del professor i realitzarà exercicis per consolidar els conceptes.
Empleats de lAdministració local de la província d'Alacant que siguen usuaris de nivell bàsic del sistema operatiu Windows.
El curs s'impartirà amb Windows 7 o Windows 10.
De febrer a novembre