Anar al contingut principal.

Gestió de Conflictes, Comunicació Assertiva i Intel·ligència Emocional per a Personal Informàtic

Referència: 02.01.02

Codi: 02/189

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Diputació 2019: 1

Objectius

Entrenar les eines, metodologies i habilitats per preparar i mantindre converses difícils i situacions de conflicte o pressió dins dels equips i les organitzacions.

Programa

1. Gestionar les relacions i situacions difícils des de la millora de les nostres converses i del nostre lideratge conscient: · Claus per a la gestió de les relacions. · Connexió entre el potencial i necessitats nostres i de les persones amb les quals ens relacionem. 2. Entrenar les habilitats per a les converses difícils: · Observació i el diagnòstic eficaç de les situacions difícils entre informàtics i els seus usuaris. · L'escolta activa. · Identificar problemes, conflictes i la presa de decisions. · L'art de fer preguntes. · Eines de retroacció. · La comunicació assertivitat. 3. Aplicació pràctica: Resolució en equip de casos reals dels alumnes aplicant diferents eines.

Metodologia

Metodologia aplicada a la resolució de casos pràctics i anàlisis de resultats en l'aplicació real dels mètodes i eines.

Perfil dels Assistents

Tècnics informàtics de l'Administració local de la província d'Alacant.

Calendari

De març a novembre.

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.