Anar al contingut principal.

Administrar i Gestionar Pc amb Eines Gratuïtes

Referència: 02.01.07

Codi: 02/154

Hores: 24:00

Nre Assistents: 10

Nre Edicions Pla Diputació 2017: 1

Objectius

Conéixer com implementar i gestionar llocs clients de forma automàtica i ser capaç de desplegar i mantindre imatges corporatives minimitzant la posada en marxa de nous equips.

Programa

· Analitzar monitors de rendiment, estabilitat i Event Viewer · Característiques natives relacionades amb la seguretat del lloc de treball i usuari mòbil (UAC, Bitlocker, Windows to Go, etc…) · Sysinternals– Execució de tasques o processos en remot amb Psexec, psinfo, pskill, psfile etc… · Remote Powershell – Execució de processos o tasques en remot · Overview de les eines administratives en Windows 10 · Eines administratives natives per a accés a la gestió de servidors de la xarxa. · Windows Assesment and Deployment Kit · Windows Powershell 3.0/5.0 i noves GPO orientades al lloc client. · Tot configurant i personalitzant interfície d’inici. · Opcions de còpia i recuperació de lloc client. · Microsoft Deployment Toolkit. · Introducció al MDT · Importació de sistemes operatius, drivers · Creació i ús de Task Sequences · Creació i manteniment d’imatges corporatives.

Metodologia

Taller pràctic

Perfil dels Assistents

Tècnics informàtics de l’Administració local de la província d’Alacant

Calendari

Març a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.