Anar al contingut principal.

Access - en Línia

Referència: 02.02.08

Codi: 03/185

Hores: 30:00

Nre Assistents: 20

Nre Edicions Pla Agrupat 2019: 3

Objectius

Assolir els conceptes bàsic necessaris per a crear taules, editar dades, extraure informació, dissenyar formularis senzills i informes amb una base de dades de Microsoft Access.

Programa

· Entorn de treball d'Access · Anàlisi i disseny de bases de dades · Objectes d'una base de dades: - Taules camps, índexs i relacions · Edició de dades: - Fulla de dades. Ordenar i cercar registres · Filtres: - Selecció, per formulari i avançat · Consultes · Consultes de càlcul i processos · Formularis: - Disseny, propietats i configuració. - Maneres de visualització - Editar dades - Subformularis · Informes: - Assistent per a informes. - Disseny, propietats i configuració - Subformularis - Impressió

Metodologia

Curs en línia.

Perfil dels Assistents

Personal de l’Administració local de la província d’Alacant.

Observaciones

S'hi imparteix amb versió Office 2016

Calendari

De febrer a novembre

Tornar

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.