Data de Publicació : 07/05/2002
... Com es veurà en aquest projecte, i aquesta és la tesi que es manté, configurar un sistema integrat d’atenció al ciutadà, per analogia amb les relacions que desenvolupa la funció comercial d’una empresa amb els seus clients, és un poderós instrument per configurar aquesta nova administració.
Ara bé, cal deixar clar que aquest sistema integrat d’atenció al ciutadà solament es mostrarà en aquest treball des del punt de vista de l’estructura, per tant, no des de la perspectiva del canvi cultural (tan necessari), ni des de la gestió del canvi (sense la qual no hi ha realment canvi)...
Ricard Brotat i Jubert. Llicenciat en Dret, i Màster en Direcció i Gestió de l'Administració Local. És funcionari de l'Ajuntament de Badalona, responsable del Departament de Disciplina Urbanística i de les Activitats. També és professor de l'Escola de Policia de Catalunya i de nombrosos cursos de formació per a policies locals, així com del Màster en Direcció i Gestió de l'Administració Local. Ha estat director dels Serveis Jurídics de l'Ajuntament de Calvià (Mallorca).