Anar al contingut principal.

  1. Inici >
  2. Magatzem de Recursos >
  3. Informe Satisfacció clients 2013

Informe Satisfacció clients 2013

Data de Publicació : 13/01/2015

De què tracta?

L?Informe d?Auditoria del Departament de Formació de l?Excma. Diputació Provincial d?Alacant, relacionat a la satisfacció de clients amb els serveis el 2013, ha proporcionat una certificació amb una validesa de tres anys.

Autor/s

Q*for

Descàrregues

Pàgina Anterior

C/ Ferré Vidiella, 3 03005 Alicante. Telf. 965 12 12 13 - formacio@diputacionalicante.es
  • Icono de Extensible Hypertext Markup Language 1.0.
  • Icono de Cascading Style Sheet 2.1.
  • Icono de conformidad con el Nivel Doble-A, de las Directrices de Accesibilidad para el Contenido Web 1.0 del W3C-WAI.